فرصت ارسال آثار به این پویش مردمی در حالی تمدید می‌شود که تعداد دنبال‌کنندگان (فالور) صفحه این پویش در آستانه رسیدن به 40 هزار نفر است و تا کنون بیش 450 عکس در این صفحه بارگذاری شده است. این تصاویر از میان بیش از یک‌هزار اثر ارسالی انتخاب شده‌اند. شرکت‌کنندگان در این مسابقه تا 30 آذرماه مهلت دارند که در معرض نظرات مخاطبان باشند و در مرحله بعد، 12 اثری که بیشترین لایک مردمی را کسب کرده‌اند به مرحله دوم این مسابقه راه پیدا می‌کنند.

 

تا کنون چهره‌هایی مانند فریبا نادری (بازیگر)، هادی مقدم‌دوست (نویسنده و کارگردان)، حسین طاهری (مداح)، ارسلان قاسمی (بازیگر) و امید مهدی‌نژاد (شاعر، روزنامه‌نگار و طنزپرداز) به این پویش مردمی پیوسته‌اند.

 

برخی از تصاویر شرکت‌کنندگان در این پویش مردمی بیش از هفت‌هزار بار لایک شده و شرکت‌کنندگان از حدود 80 شهر ایران و عراق برای این مسابقه عکس ارسال کرده‌اند که بیشترین آمار مربوط به شهرهای تهران، قم و اهواز است.

علاقمندان تا پایان روز پنجشنبه، 26 آذرماه فرصت دارند آثار خود را به نشانی https://telegram.me/arbaeen_selfi ارسال کنند.

در مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی‌ام» که در قالب پویش مردمی «عشاق الحسین» برگزار شد، زائران اربعین حسینی با میزبان عراقی یا دوستان غیرایرانی خود عکس سلفی می‌گرفتند تا گوشه‌هایی از تجمع عظیم اربعین حسینی به ثبت برسد.

 

برگزیدگان این مسابقه از طریق رأی هیئت داوران و نظرات مخاطبان در شبکه مجازی اینستاگرام انتخاب می‌شوند. 7 نفر از 10 برنده این مسابقه با آرای داوران و سه نفر براساس نظر کاربران شبکه اینستاگرام در صفحه imam.hussain.lovers برگزیده می‌شوند. هر شرکت‌کننده می‌تواند با ارسال حداکثر سه عکس در این مسابقه شرکت کند. البته تصاویر بی‌کیفیت و تکراری در صفحه منتشر نمی‌شود.