به گزارش روابط عمومی مؤسسه خانه کتاب، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا نورالهیان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی طباطبایی یزدی و سیدمحمدحسین حکیم به عنوان سخنران در این نشست حضور دارند.
 
صحیفه سجادیه نسخه ابراهیم بن علی کفعمی که از میان نسخه‌های موجود صحیفه سجادیه از قدمت بالایی برخوردار است و از متون کهن محسوب می‌شود، یک صحیفه کامل و جامع است از ابتدا و بسم‌الله اول تا دعای پایانی که در صحیفه‌های دیگر وجود دارد، در این صحیفه به چشم می‌خورد.
 
صحیفه سجادیه کفعمی سالیان قبل از ایران خارج شده و مفقود شده بود و با تلاش‌های بسیار در حوزه شبه‌قاره شناسایی شده و توسط شخصیت‌های فرهنگی به قم انتقال یافت که در نهایت چاپ و منتشر شد؛ علمای بسیاری آرزوی دیدن و دست یافتن به این نسخه را داشتند اما هرگز موفق به یافتن آن نشدند اما با شناسایی و انتشار این نسخه، بسیاری از محققان و پژوهشگران می‌توانند از این نسخه بهره ببرند.
 
مرحوم کفعمی جزو اشخاص کم‌نظیری است که حداقل سه مرتبه اقدام به نوشتن صحیفه سجادیه کرده و نخستین‌بار صحیفه سجادیه را به صورت مصور آماده کرده است.
 
نشست نقد و بررسی «چاپ عکسی صحیفه سجادیه» ساعت 16 تا 18 در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره 2 برگزار می‌شود.