سید ظهیر الحسن نقوی عضو هیات موسس کنگره دانشجویان مسلمان جهان، صاحب شبکه ولایت تی وی یو اس ای و امین العام رهبری برای امام جمعه مسجد جامع کالیفرنیا است. او امسال همراه با جمیعت میلیونی راهپیمایان اربعین بود.این روحانی پاکستانی فارغ التحصیل دانشگاه پنجاب  و دارای مدرک لیسانس علوم سیاسی است. وی در ایام اربعین با حضور دانشجویان مسلمان جهان، همایشی را هم در جوار حرم امام حسین(ع) برگزار کند.

ظهیر حسن در پاسخ به این سوال که چه شد در سالهای اخیر راهپیمایی اربعین، زیارتی عام و فراگیر شد گفت: اربعین و اجتماع مسلمانان یکهویی شکل نمی‌گیرد. ظرفیتها وجود داشت ولی دیده نمی‌شد. پیاده روی اربعین از قدیم بوده است و برای علمای نجف چیز عادی است مثلا همین 28 صفر همین مردم از کربلا به نجف راهپیمایی می کنند. در عراق چهار بار دیگر راهپیمایی داریم ولی کسی خبرندارد و همه رسانه ها می روند. راهپیمایی اربعین چیز جدیدی نیست که بوجود آمده باشد بلکه کشف شده است. همین الان هم ظرفیتهای زیادی را داریم که وجود دارد ولی کشف نشده است و رسانه ها و مردم از آنها خبر ندارد.

مدیر شبکه ولایت تی وی در مورد دلایل کشف اربعین از سوی رسانه ها،گفت: دلایل زیادی برای شکل گیری راهپیمایی اربعین وجود دارد. مسلما رسانه ها موثر بودند. دیگر این که شیعه تهدید را نمی شناسد؛ شیعه پیرو رقیه بنت الحسین (ع) است که سیلی خورده بود ولی ترس نداشت. وقتی حرم و اعتقاد شیعه تهدید شود، حسینی ها سر کار می آیند.

این روحانی پاکستانی مقیم کالیفرنیا ادامه داد: در شکل گیری راهپیمایی اربعین، می شود دهها ساعت سخنرانی کرد و کتابها نوشت و بر همه‌ی این ظرفیتها مانور رسانه ای داد. راهپیمایی اربعین یکی از نمونه‌های دولت امام زمان (عج) است. کجای دنیا می توانید پیدا کنید که یک عرب بیاید پای عجم را ماساژ بدهد غیر از این راهپیمایی. در روایت داریم که در دولت امام مهدی (عج)، زن پیاده از این شهر به آن شهر می رود و هیچ خوف و ترسی ندارد. امنیت در راهپیمایی اربعین عملی شده است. وی می گویند در دوره امام زمان (عج) رزق و روزی فراوان می شود، شما در این راهپیمایی یک زائر را نمی توانید پیدا کنید که بگوید من گرسنه ماندم. می‌گویند در دولت امام زمان (عج) امنیت و رزق و روزی وجود دارد و اینکه تعصب نژادی نداریم که همه اینها را در راهپیمایی اربعین دیدیم.