عمود1399 چیست؟
عمود1399 نام ستونی است که زائران پیاده اربعین نخستین بار در گذر از این ستون، بارگاه ملکوتی حضرت اباالفضل العباس (ع) را دیده و سلام می دهند.

هدف از راه اندازی کمپین عمود1399 چیست؟
هدف از راه اندازی این کمپین سلام، زیارت و پیاده روی نیابتی از سوی مشتاقانی است که امسال توفیق حضور در خیل زائران اربعین اباعبدالله (ع) را ندارند.

چه گونه در این کمپین شرکت کنیم؟
شرکت برای این کمپین در چهار بخش صورت می گیرد:
1. زائران پیاده اباعبدالله (ع) در اربعین به نیت افراد مختلف پای این ستون سلام می دهند و عکسی تهیه کرده با هشتگ (#عمود1399) در شبکه های اجتماعی مبتنی بر عکس به ویژه اینستاگرام منتشر می کنند. ذکر نام افراد در ادامه هشتگ اختیاری است. همچنین می توانند عکس را به صورت مستقیم برای صفحه اختصاصی کمپین به نشانی amood.1399 دایرکت کنند.
2.سایر زائران امسال می توانند با ارسال یا انتشار عکس های خود در طول مسیر یا مراسم اربعین با هشتگ مذکور در کمپین مشارکت کنند.
3. زائرانی که در سال های قبل توفیق تشرف داشته اند نیز با شیوه مذکور می توانند و ارسال عکس های سالهای قبل در کمپین مشارکت کنند.
4.سایر مشتاقانی که امسال توفیق حضور در این مراسم پرشور را نداشته اند نیز می توانند عکس و دل نوشته ی خود را (حتی با اشتراک مراسم های اربعین در شهر و دیار خود) با هشتگ مذکور منتشر نموده و در کمپین مشارکت کنند.

  • شرکت کنندگان در هر بخش به صورت مجزا در مسابقه ی بزرگ تبیان مشارکت داده خواهند شد.
  • به برگزیدگان جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

به خانواده بزرگ تبیان بپیوندید : https://telegram.me/TebyanOnline