حجت‌الاسلام روزبه برکت رضایی، مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری از راه‌اندازی ویژه‌نامه اینترنتی عتبات عالیات به همت حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و با هدف آموزش تکمیلی و اطلاع‌رسانی زائران اربعین حسینی در فضای مجازی خبر داد.

 

وی با اشاره به ضرورت‌های تسریع در اطلاع‌رسانی و افزایش معلومات زائران عتبات عالیات در سراسر کشور، بر استفاده حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت از تکنولوژی‌های روز به ویژه در حوزه فضای مجازی تأکید کرد و افزود: ویژه‌نامه اینترنتی عتبات عالیات هم‌اینک به نشانی http://hajj.ir/603 در اختیار زائران ایرانی قرار گرفته است.

 

برکت رضایی، دسترسی به اطلاعات و متن کامل بیش از 35 کتاب در حوزه تخصصی عتبات عالیات از طریق کتابخانه تخصصی حج در اینترنت را از دیگر مطالب درج شده در این ویژه‌نامه برشمرد.

 

مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: اماکن، بانک فیلم، ‌ نگارخانه، بانک نرم‌افزاری، فرهنگ زیارت، ‌آموزش مکالمه عربی، نقشه‌های مواصلاتی نجف و کربلا، آب و هوا و پخش زنده حرم‌های مطهر حضرت اباعبدالله الحسین، ‌حضرت عباس و حضرت امام علی (ع)» از دیگر محتویات این ویژه‌نامه است.

 

حجت‌الاسلام برکت رضایی یادآور شد: کتابخانه دیجیتالی تخصصی پایگاه اطلاع‌رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، تمامی اطلاعات، کتاب‌ها و مجموعه مقالات دو دهه گذشته بعثه مقام معظم رهبری را تجمیع کرده است.