سرهنگ نورا...خادم اظهار داشت: طرح تکمیل پروژه پارکینگ بزرگ مهران و تجهیز به سیستم روشنایی، آب‌رسانی و همچنین قطعه‌بندی آن در دستور کار قرارگرفته است.

 

وی افزود: پارکینگ بزرگ شهر مهران واقع در ابتدای کمربندی مسیر دهلران که کار زیرسازی آن به اتمام رسیده درصدد راه‌اندازی سیستم روشنایی و آب‌رسانی و همچنین قطعه‌بندی آن هستیم.

 

سرهنگ خادم با اشاره به اینکه شهرداری مهران با همکاری شهرداری منطقه 5 تهران مسئولیت تجهیز کردن پارکینگ را بر عهده‌ گرفته‌اند، افزود: تمام تلاش پلیس برای تسهیل در تردد زائران و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در استان ایلام و خصوصاً شهر مرزی مهران است.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام با اشاره به قطعه‌بندی پارکینگ بزرگ مهران، تصریح کرد:پارکینگ 60 هکتاری به 5 قطعه بزرگ تقسیم و به‌وسیله تجهیزات موردنیاز قطعه‌بندی می‌شود.

 

وی بیان داشت: قسمت انتهایی از پارکینگ بزرگ را نیز پارک‌سوار احداث‌شده که زائران بتوانند به سهولت با وسایل نقلیه‌ای که پیش‌بینی‌شده تا پایانه مرزی اعزام شوند.

 

سرهنگ خادم در پایان به زائران توصیه کرد: از پارک خودرو در معابر شهر مهران جداً خودداری و همچنین به‌هیچ‌وجه از وسایل نقلیه باری و وانت‌بارها و همچنین موتورسیکلت جهت تردد تا پایانه مرزی استفاده نکنند.