به گزارش کرب و بلا به نقل از ایرنا، جاسم مجیدی پور گفت: زائران از روز جمعه برای گذر از مرز چذابه وارد این پایانه مرزی می‌شوند و امکانات برای اسکان، تغذیه و تردد آن‌ها فراهم و نواقص سال گذشته نیز رفع شده است.

 

فرماندار دشت آزادگان به استقرار موکب‌ها در این پایانه مرزی اشاره کرد و گفت: در چذابه نیز موکب‌ها ساماندهی و مستقر شده‌اند و تاکنون 80 موکب ایجاد و فعالیت خود را آغاز کرده اند.

 

وی بیان کرد: با هماهنگی استاندار خوزستان تمام تدابیر امنیتی در این پایانه مرزی اتخاذ شده است و مشکلی برای تردد زائران وجود ندارد.

 

مجیدی پور به همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در فراهم کردن شرایط لازم برای اسکان، تردد، تغذیه و دریافت ویزا در این پایانه مرزی اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های مربوطه به خوبی وظایف خود را انجام داده‌اند و از هیچ اقدامی برای رفاه و آسایش زائران اربعین حسینی دریغ نشده است.

 

وی درباره مشکلاتی که در زمینه اخذ عوارض از زائران و صدور روادید در سال‌های گذشته وجود داشت، گفت: در سال‌های گذشته زائران برای پرداخت عوارض باید به اهواز مراجعه می‌کردند؛ اکنون با ایجاد نمایندگی در شهرستان سوسنگرد روادید در این شهرستان صادر می‌شود و کار زائران آسان‌تر شده است.