به گزارش «پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام»، برنامه «کتاب شب» رادیو تهران با روایت کتاب «مقتل الحسین علیه السلام از مدینه تا مدینه» که توسط مرحوم آیه الله محمد جواد ذهنی تهرانی رحمه الله به رشته تحریر درآمده است، به گویندگی بهروز رضوی به مدت دو هفته، از ساعت 23 و 30 دقیقه از رادیو تهران روی آنتن می رود.

محسن حکیم معانی، سردبیر برنامه ضمن اعلام این خبر گفت: این روایت در زمینه مصائب وارده بر حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و اهل بیت گرامی ایشان از هنگام خروج از مدینه تا بازگشت آن بزرگوران به شهر پیامبر است. از تاریخ ولادت با سعادت امام حسین علیه السلام و وقایع مربوط به آن و احادیثی که در این باب وارد شده، ذکر مناقب، فضائل و خصائص حضرت امام علیه السلام، چگونگی بیعت گرفتن معاویه از مردم برای یزید و حرکت سید مظلومان علیه السلام از مدینه منوره به مکه معظمه است.

معانی به بخش‌های دیگر نیز اشاره کرد و افزود: از دیگر بخش ها می توان به روایت حرکت حضرت مسلم بن عقیل به جانب کوفه و وقایع شب یازدهم، خروج لشگر عمرسعد ازکربلا وحرکت دادن اهل بیت پیغمبر صلی الله علیه و آله به کوفه و بازگشت اهل بیت علیه السلام به مدینه طیبه اشاره کرد.

رضا قربانی تهیه‌کننده، بهروز رضوی گوینده و آزاده آقاجانی نویسنده، دیگر عواملی هستند که با این برنامه همکاری می کنند.

 


به نقل از خبرآنلاین