به گزارش کرب و بلا به نقل از افکارخبر، احمدرضا عابدزاده همچون بسیاری از ایرانیان در عزاداری‌های ماه محرم حضور فعال دارد و براساس نذر خودش و خانواده 4 مرتبه نذری می‌دهد.

او در مصاحبه با این سایت گفت: "به ائمه اطهار بدهکارم به خصوص امام حسین (ع)، امامان که به نذری من نیاز ندارند، برای این نذری می‌دهم که ادای دین کرده باشم."

او اضافه کرد: "از وقتی دختر و پسرم به دنیا آمدند، برای آنها نذر دادیم. برای همسرم نیز نذری دادم و این عزیزان نیز پس از حادثه‌ای که زمستان 79 برای من افتاد و کارم به عمل جراحی کشید، هر سال برایم نذری درست و پخش می‌کنند البته امسال یک نذری هم برای پسر دوستم در آمریکا دادم. پسر این رفیقم از ناحیه کمر بیمار شده و دو شب قبل در حسینیه‌ای در ابن‌بابویه با او تماس گرفتم تا خودش شنونده دعای عزاداران امام حسین (ع) برای پسرش باشد. شیفتگان ائمه اطهار همه جا وجود دارند، حتی در ینگه دنیا اعتقاد و ارادت به این بزرگان پررنگ و ستودنی است."

عابدزاده تعریف کرد: "چند روزی را در بیمارستان بودم، خودم از روزهای بستری بودن چیز زیادی در ذهنم نیست، عکس‌هایم را دیده‌ام و می‌دانم به کما رفتم و با لطف پروردگار، دعای خیر هموطنان، تلاش پزشکان و اراده خودم برای بودن کنار همسر و دو فرزندم که خردسال بودند، به زندگی برگشتم. یادم هست وقتی برگشتم منزل، به خواب رفتم و خواب دیدم در صحن حرم حضرت علی (ع) هستم و مدام در خواب می‌گفتم بچه‌هایم کجا هستند؟ حتی یادم هست گریه می‌کردم و دنبال دختر و پسرم می‌گشتم. همواره لطف ائمه اطهار را احساس کرده‌ام و دعا می‌کنم دنیا آرامش بیشتری داشته باشد و مردم ایران زندگی بهتری پیدا کنند. اگر اعتقادات را در مسیر خوب و درست دنبال کنیم، زندگی بهتری خواهیم داشت."