به گزارش کرب و بلا به نقل از ایسنا، سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جلسه هماهنگی قرارگاه ظفر گفت: نیروی انتظامی از اربعین سال گذشته به دنبال رفع مشکلات بود که با همراهی سایر نهادها توانسته‌ایم امکانات مطلوبی را جهت رفاه حال زائران فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: نقاط قوت و ضعف در خصوص استقبال از زائران را در سال‌های گذشته بررسی کردیم و بر اساس نیاز زائران برنامه منظمی برای تامین محل استراحت، خوابگاه، غذای گرم، حمل و نقل و امکانات رفاهی آنها از سوی قرارگاه اربعین حسینی تبیین شده است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت مطلوب در اربعین حسینی اولویت اصلی قرارگاه ظفر است، تصریح کرد: پیش‌بینی مقررات خاص امنیتی و در شان و منزلت زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در برنامه کاری این قرارگاه قرار گرفته است.

کرمی بیان کرد: با توجه به حضور خودروهای شخصی طی سال گذشته در مرز برای انتقال زائران، امسال با تلاش همکارانمان در پلیس راهور نسبت به تهیه پارکینگ در ورودی شهر مهران اقدامات خوبی صورت گرفته است تا شاهد ترافیک و بی‌نظمی در این منطقه نباشیم.

وی افزود: با توجه به تجربه سال گذشته در استقبال از زائران، کمبودهایی وجود داشت که همه مسئولان در بخش‌های مختلف از هم‌اکنون خود را برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به زائران آماده کرده‌اند.

کرمی تصریح کرد: مسئولان با تمام توان و عشق و علاقه‌ای که دارند زمینه‌های رفاه بیشتر زائران اربعین حسینی را در این شهرستان مرزی فراهم می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام سایت پلیس، فرمانده یگان‌های ویژه ناجا همچنین از ایجاد کمربندی‌های غربی و شرقی و تعریض جاده و روشنایی پل زائر تا پایانه مرزی را از تدابیر اتخاذشده برای تسهیل در تردد زائران و خودروهای آنان برشمرد و همچنین از اختصاص چهار بالگرد برای کنترل تردد به قرارگاه ظفر مستقر در مرز مهران خبر داد.