به گزارش «سایت تخصصی امام حسین علیه السلام»، حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به نزدیکی ماه محرم از مسئولان هیات‌های مذهبی خواست تمام تلاش خود را همانند سال‌های گذشته معطوف به برگزاری باشکوه آیین‌های محرم کنند.

وی اظهار کرد: هیچ نقطه‌ای در دنیا وجود ندارد که با شروع ماه محرم مسلمانان شیعه و سنی و دوستدار اهل بیت علیه السلام به نام امام حسین علیه السلام مجلس و محفل عزاداری و سینه زنی برگزار نکنند.

وی با بیان این‌که «امام حسین علیه السلام متعلق به تمام مسلمانان و جهان بشریت است» گفت: بزرگداشت شعائر دینی خاص انسان‌هایی است که باورهای دینی و مذهبی قوی نسبت به خاندان عصمت و طهارت علیه السلام داشته باشند.

سرپرست امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی افزود: امسال در بیش از 62 هزار مسجد سراسر کشور آیین‌های عزاداری، تحلیل قیام امام حسین علیه السلام و واقعه عاشورا برگزار می‌شود.

روحانی‌نژاد اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران است که با فرمان امام خمینی(ره) تاسیس شد و زیر نظر رهبر معظم انقلاب به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی گفت: دشمنان در 34 سال گذشته برای براندازی نظام جمهوری اسلامی همه توطئه‌ها و راه‌های ممکن را تجربه کردند اما نتیجه آن شکست‌های متوالی برای آنان و سربلندی و عزت برای ایران اسلامی بود و از یک دهه پیش تاکنون نیز با سلاح فرهنگ و جنگ نرم به مصاف مردم انقلابی کشور ما آمده است.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش دارند با هجمه فرهنگی و به‌کارگیری ابزار و فن آوری‌های گوناگون ارزش‌های حاکم بر جامعه اسلامی را مخدوش و ارزش‌های غیر دینی را جایگزین مضامین و مفاهیم دینی و مذهبی در کشور کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی افزود: با توجه به عمیق بودن باورها و ارزش‌های دینی در میان ملت ایران قدرت‌های استکباری به هیچ عنوان به اهداف شوم خود برای توطئه افکنی در کشور نخواهند رسید.

در پایان این مراسم از خدمات حجت‌الاسلام صفر قربانپور مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تقدیر و حجت‌الاسلام عیسی بزمانی به‌عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان معرفی شد.

 


به نقل از ایسنا