حجت الاسلام حمید احمدی، از تولید نرم‌افزارهای ویژه زیارت عتبات عالیات خبر داد و گفت: نرم‌افزار «ثار‌الله» ویژه زیارت عتبات عالیات بر اساس کتاب «دانشنامه امام حسین» نوشته آیت‌الله محمدی ری‌ شهری تهیه شده و در اختیار روحانیان کاروان‌های اعزامی به عتبات عالیات قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه این نرم‌افزار سال گذشته به صورت گسترده در میان زائران اربعین حسینی توزیع شد، گفت: در حال حاضر نیز این نرم‌افزار به سراسر کشور ارسال شده تا در اختیار روحانیان و مردم قرار گیرد.

 

احمدی افزود: دو نرم‌افزار دیگر نیز برای استفاده در روایت‌گری واقعه عاشورا تولید و در اختیار راویان بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی قرار گرفته است که یکی از این نرم‌افزارها هر روزه توسط راویان ایرانی در خیمه‌گاه امام حسین(ع) در کربلای معلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و نهضت عاشورا از روز دوم محرم تا عصر عاشورا به کمک این نرم‌افزار برای زائران ایرانی روایت می‌شود.

 

وی افزود: نرم‌افزار دوم نیز واقعه عاشورا را از عصر عاشورا تا اربعین حسینی روایت می‌کند که این نرم‌افزار نیز مورد استفاده راویان بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی است.