داعش (دولت اسلامی عراق و شام) که در حال حاضر خود را دولت اسلامی می نامد، گروهی تکفیری است که بخش‌هایی از شمال سوریه و عراق را در تصرف خود دارد.

داعش سودای حکومت بر منطقه بزرگی را در سر می پروراند. در نقشه ترسیمی آن ها علاوه بر حکومت شام و عراق٬ حکمفرمایی از شمال آفریقا تا خراسان بزرگ ترسیم شده است و قصد دارند پله پله به هدف خود نزدیک شوند.

این گروه تکفیری تروریستی٬ بارها حملات پراکنده ای را در شهرهای مذهبی عراق از جمله سامرا انجام داده و هر ازچند گاهی تهدیداتی پیرامون حمله به کربلا کرده است که هر بار با پاسخ محکم مراجع و شیعیان مواجه است.

«کرب و بلا» در راستای رسالتی که برای خود تعریف کرده است در قالبی جدید و متفاوت اقدام به پوشش اخبار برگزیده داعش به صورت مکان محور کرده است تا مخاطبین این سایت هر روز از آخرین تحرکات داعش در عراق باخبر شوند. 

در ادامه عناوین اخبار برگزیده داعش در هفته گذشته را مشاهده می کنید. همچنین از طریق این لینک می توانید اخبار مکان محور داعش را ببینید.

انهدام کارخانه بمب سازی داعش در عراق

مقام های عراقی اعلام کردند که در حمله هوایی به شهرک حویجه، یکی از کارخانه های ساخت بمب خودرویی داعش منهدم و تلفات سنگینی به این گروه وارد شد.

داعشی‌ها از بیجی گریختند

سازمان بسیج مردمی در عراق در بیانیه‌ای تصریح کرد سازمان تروریستی داعش در فراخوانی، نیروهایش را به عقب‌نشینی از بیجی فراخواند.

داعش آب را به روی ساکنان شرقی «الرمادی» بست

تکفیری‌های داعش با سیطره بر سد «الرمادی» آب را به روی مردم ساکن شرق این شهر بست.

داعش به مرزهای ترکیه نزدیک شد

شبکه ان تی وی ترکیه از نزدیک شدن نیروهای گروه تروریستی داعش به« اونجوپینار» در مرز سوریه و ترکیه خبر داد.

داعش زندان بزرگ تدمر سوریه را منفجر کرد + تصاویر

گروه تکفیری داعش که 10 روز پیش شهر باستانی تدمر را تصرف کرده است روز گذشته اقدام به تخریب زندان صحرایی این منطقه کرد.

مأموریت جدید دختران انگلیسی داعش +عکس

3 دختر انگلیسی که سال گذشته پس از سفر از به ترکیه به داعش پیوسته بودند، اکنون برای مأموریتهای جدیدی آموزش می بینند.