مردم مومن و خداجوی کربلا در کنار زائران حرمین مطهر حسینی و عباسی روز گذشته و در صحن مطهر حضرت عباس علیه السلام طی مراسمی با شکوه به استقبال ماه شعبان، ماه رسول الله ( صلی الله علیه و آله وسلم) رفتند. 
 

در این مراسم حاضران ضمن توسل به خاندان عصمت و طهارت، پیروزی رزمندگان عراقی بر دشمنان تکفیری را به برکت انوار محمدی این ماه عزیز، از درگاه احدیت مسالت نمودند. 
 

به همین مناسبت و در آستانه خجسته زاد روز انوار محمدی در این ماه ( امام حسین (ع)، حضرت سجاد (ع)، امام زمان (عج)، حضرت عباس (ع) و حضرت علی اکبر (ع) )، آستان مقدس عباسی سراسر آذین بندی گردید. 
 

در این راستا گلخانه حرم مطهر عباسی اقدام به ساخت دو عدد فرش طبیعی از جنس گل به مساحت هر کدام 16 مترمربع نموده و آنها را در ورودی اصلی حرم مطهر از سمت باب القبله قرار داده است. بر روی این دو فرش عبارات «وما أرسلناک إلّا رحمهً للعالمین» و «یا قمر بنی هاشم» نقش بسته است. 
 

لازم به ذکر است حرمین مطهر حسینی و عباسی به مناسبت اعیاد شعبانیه تمامی امکانات و نیروهای خود را به منظور خدمت رسانی حداکثری به زائران این دو بارگاه ملکوتی به حال آماده باش کامل در آورده است.