انتشارات آرام دل به منظور جمع‌آوری اشعار آئینی، فراخوان کنگره شعر محرم و صفر را اعلام کرد. شاعران می‌توانند آثار خود را در موضوع‌های اشعار و نوحه‌های محرم و صفر با محتوای مربوط به امام زمان «عجل الله»، امام حسین «علیه السلام»، طلیعه محرم، حضرت مسلم  «علیه السلام»، ورود به کربلا، حضرت رقیه «سلام الله علیها»، طفلان حضرت زینب، اصحاب و وداع با محرم، به این انتشارات ارسال کنند.

همچنین موضوع دوم دریافت آثار را غزل اول‌ مجلس تشکیل می‌دهد که بخش ویژه این فراخوان است و باید در موضوعات امام زمان «عجل الله»، امام حسن مجتبی  «علیه السلام»، امام حسین  «علیه السلام»، حضرت زینب «سلام الله علیها»، حضرت اباالفضل  «علیه السلام» و امام رضا  «علیه السلام» باشد.

شاعران می‌توانند اشعار خود را در قالب‌های کلاسیک، ترانه(زبان ساده) و غزل(بخش ویژه) تا 26شهریورماه مصادف با 11 ذی‌القعده و ولادت امام رضا «علیه السلام» به پست الکترونیکی Aramedel33@yahoo.com با قید نام، نام خانوادگی و شماره تماس ارسال کنند.

دبیری این کنگره برعهده علی‌اکبر لطیفیان، شاعر آئینی کشورمان است. همچنین آثار برگزیده در قالب کتاب از سوی انتشارات آرام دل به چاپ می‌رسد. ضمناً به آثار برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

 



برگرفته از: ایکنا