معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی امروز گفت: ویژه برنامه جشن میلاد ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا (س)، برای عموم زائرانی که در شب و روز میلاد این بانوی بزرگوار به حرم ثامن الحجج (ع) مشرف می‌شوند، تدارک دیده شده است.
حجت الاسلام و المسلمین سیدجلال حسینی با اشاره به برگزاری مراسم میلاد دخت نبی مکرم اسلام (ص) در رواق بزرگ امام خمینی (ره) حرم رضوی افزود: در این مراسم که امشب پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود، حجت‌الاسلام سیدحمید میرباقری به تبیین سیره اخلاقی آن حضرت می‌پردازد.
او گفت: در روز میلاد حضرت زهرا (س) نیز حجت‌الاسلام مرتضی حمیدی قبل از نماز ظهر و عصر در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی، ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگوار را بازگو می‌کند.
حجت الاسلام و المسلمین سیدجلال حسینی افزود: مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) ویژه خواهران هم از 19 تا 21 فروردین ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء ، با حضور کارشناسان دینی خواهر در رواق‌های دارالاجابه و دارالحکمه حرم مطهر رضوی، در حال برگزاری است.
خانواده در نگاه حضرت زهرا (س)، نقش زن و مادر در سلامت خانواده و وجود زن و ارزش وی در عالم خلقت از موضوعات این برنامه است.