اعتاب مقدسه امام حسین و حضرت عباس علیهما السلام در کربلای معلا خود را برای برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب که به مناسبت یازدهمین جشنواره بهار شهادت برپا می‌شود آماده می‌کنند.

 

بنابر اعلام رسمی آستان مقدس امام حسین علیه السلام، همزمان با فعالیت‌های یازدهمین جشنواره بین المللی بهار شهادت که در ماه شعبان در کربلای معلا برگزار می شود، کارهای مقدماتی و دعوتنامه‌های لازم برای برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب در حال انجام است.

 

این نمایشگاه قرار است قبل از شروع رسمی جشنواره بهار شهادت و از روز 23 رجب برابر 22 اردیبهشت سال جاری آغاز به کار کند.

 

در همین راستا سید میسراکرم الحکیم، عضو کمیته اجرایی جشنواره و مسئول نمایشگاه بین المللی کتاب کربلا گفت: جشنواره بهار شهادت دارای فعالیت‌های متفاوت و زیادی است و برپایی نمایشگاه کتاب، تنها یکی از این کار‌ها به شمار می‌رود. این نمایشگاه در صحن حضرت زینب سلام الله علیها در نزدیکی خیمه‌گاه حسینی برپا می شود و مکان لازم برای این امر اختصاص یافته، همچنان‌که کارهای مقدماتی برای برپایی غرفه‌ها در حال انجام است.

 

وی ادامه داد: این نمایشگاه به مدت 15 روز یعنی تا 7 شعبان برپا خواهد بود و علاوه بر شرکت کنندگان در جشنواره بهار شهادت، عموم زائران و افرادی که در کربلا حضور دارند، می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.