تروریست‌های جنایتکار داعش که بیش از گذشته با رفتارهای غیرانسانی خود احساسات جهانی و مسلمانان را به شدت جریحه دار کرده‌اند در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) قلب شیعیان را به درد آوردند.

این گروه تکفیری روز پنج‌شنبه در حمله به حسینیه حضرت زهرا(س) در شهر الحمدانیه موصل اقدام به منفجر کردن این حسینیه کردند که نام متبرک‌ الزهرا(س) بر آن نوشته شده بود.

تروریست‌های داعش در این حمله برای تحریک پیروان اهل‌بیت(ع) با پایین کشیدن نمادهای دینی و پرچم عزای حضرت زهرا(س) آن‌ها به آتش کشیدند.

تکفیری‌ها که در این جنایت از بشکه‌های انفجاری استفاده کردند با جاسازی آن در دیوارهای حسینیه حضرت زهرا(س) آن را منفجر و با خاک یکسان کردند.

داعش که فهمیده اماکن مقدسه و قبور مطهر ائمه اطهار(ع) مرکز توحید و مقابله با ظلم است اقدام به تخریب این مکان‌های مقدس و کشتار مسلمانان و پیروان اهل‌بیت(ع) کرده است.

تخریب مراقد ائمه و پیامبران و اماکن مقدسه و همچنین تلاش بسیار برای از بین بردن حرم ائمه شیعه در سامراء و یا زینبیه در سوریه که به لطف خداوند و تلاش مجاهدان محب اهل بیت(ع) ناکام ماند از جمله تلاش‌های بسیاری بوده که داعش در یک جنگ نیابتی از طرف آمریکا برای آن مامور شده است. البته پیش از این نیز عربستان و وهابیت هم به عنوان یکی از حامیان مالی و فکری داعش و نوکران غرب در کشور صعودی اقدام به تخریب آثار اسلامی کردند تا بتوانند نوکری خویش را بیش از پیش به غربی‌ها ثابت کنند و از همه مهم‌تر ثابت نمایند که نماد سلفیت سکولار بوده و دین را تنها برای رسیدن به مقاصد دنیوی می‌خواهند.

عناصر داعش که تعدادی از قبور اصحاب پیامبر(ص) را نیز نبش کرده‌اند تصمیم به تخریب کعبه هم گرفته‌اند اما این جنایت‌ها نمی‌تواند از ارزش اولیاء و صالحین بکاهد، چرا که جایگاه آن‌ها در قلب مسلمانان و شیعیان است.