داعش (دولت اسلامی عراق و شام) که در حال حاضر خود را دولت اسلامی می نامد، گروهی تکفیری است که بخش‌هایی از شمال سوریه و عراق را در تصرف خود دارد.

داعش سودای حکومت بر منطقه بزرگی را در سر می پروراند. در نقشه ترسیمی آن ها علاوه بر حکومت شام و عراق٬ حکمفرمایی از شمال آفریقا تا خراسان بزرگ ترسیم شده است و قصد دارند پله پله به هدف خود نزدیک شوند.

این گروه تکفیری تروریستی٬ بارها حملات پراکنده ای را در شهرهای مذهبی عراق از جمله سامرا انجام داده و هر ازچند گاهی تهدیداتی پیرامون حمله به کربلا کرده است که هر بار با پاسخ محکم مراجع و شیعیان مواجه است.

«کرب و بلا» در راستای رسالتی که برای خود تعریف کرده است در قالبی جدید و متفاوت اقدام به پوشش اخبار برگزیده داعش به صورت مکان محور کرده است تا مخاطبین این سایت هر روز از آخرین تحرکات داعش در عراق باخبر شوند. 

در ادامه عناوین اخبار برگزیده داعش در هفته گذشته را مشاهده می کنید. همچنین از طریق این لینک می توانید اخبار مکان محور داعش را ببینید.

هویت «جلاد داعش» فاش شد

منابع خبری در انگلیس هویت جلاد گروه تروریستی داعش را فاش کردند.

فاجعه فرهنگی داعش در موزه موصل

تروریست‌های داعش با حمله به موزه‌ها ضمن سرقت اشیاء سبک آن از قبیل سکه های طلا و نقره، با شکستن مجسمه‌های تاریخی خود را بت شکن معرفی می‌کنند!

تخریب قبور قبرستانی در کرکوک

تروریست‌های داعش روز گذشته اقدام به تخریب قبور یکی از قبرستان‌های استان کرکوک کردند.

آموزش کودکان داعش برای فتح رم ایتالیا

مسؤول آموزش کودکان داعش در آموزشگاه «الفاروق» مدعی شده که این کودکان برای فتح «رم» آماده می‌شوند.

ترور سرکرده «داعش» بدست «داعش»

منابع خبری نزدیک به گروه‌های مسلح تروریستی در سوریه از ترور سرکرده «داعش» در «القلمون» بدست این گروه تروریستی تکفیری خبر دادند، تا اختلافات داخلی در داعش وارد فاز جدیدی شود.

سوزاندن 8هزار جلد کتاب خطی کمیاب

گروه تروریستی داعش با آتش زدن کتابخانه مرکزی شهر موصل بیش از هشت هزار جلد کتاب و نسخه خطی کمیاب را سوزاند.

دوره اجباری داعش برای معلمان

گروه تکفیر داعش با کفرآمیز دانستن سیستم آموزش نظام سوریه در مناطق تحت سیطره خود تغییراتی ایجاد کرده است.