پرسنل پزشکی بیمارستان سفیر الحسین آستان مقدس حرم امام حسین (ع) با هماهنگی و همکاری اداره بهداشت کربلا، به نصب مراکز پزشکی در اطراف بیمارستان و در جاده‌های منتهی به کربلا اقدام نمود.

«امیر نوری جلوخان» رئیس بیمارستان سفیر الحسین با اعلام این خبر گفت: با نظر به ازدیاد زائران محترم حسینی نسبت به سالهای گذشته مراکز پزشکی زیادی را در اطراف بیمارستان سفیر الحسین (ع) و در خیابان‌های منتهی به کربلا افتتاح نمودیم و در صورت تشخیص پزشکان به نیاز بیمار به مراقبتهای ویژه توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل خواهد شد.

وی افزود: امسال ۳۴ پزشک از سازمان پزشکی بین المللی امامیه آمریکا و ۶۶ پزشک از کشورهای ایران، آمریکا، انگلستان، ایرلند، بحرین، تانزانیا و کشورهای دیگر نیز برای خدماترسانی به زائران محترم امام حسین (ع) به این کشور آمده‌اند.

رئیس بیمارستان سفیر الحسین در خاتمه گفت: بانظر به ازدیاد زائران ایرانی در کربلا و کمبود مترجم به زبان فارسی امید است همکاری و هماهنگی‌های لازمه با سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و سرکنسولگری این کشور بعمل آید.

لازم بذکر است؛ بیمارستان سفیر الحسین (ع) در ایام (۱۰ تا ۲۳) ماه صفر سال گذشته به ۱۴۸۵۰۰ مراجعه کننده خدمات پزشکی – درمانی ارائه نمود.