همزمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، آستان مقدس حضرت عباس علیه السلام هفته فرهنگی راه بهشت را با هدف تبیین زیارت اربعین در شهر اصفهان در محل هیات قائمیه از 26 آبان لغایت 2 آذرماه 1393 برگزار خواهد نمود. 
آقای رضوان السلامی رئیس کمیته برگزاری این هفته فرهنگی در گفتگو با شبکه جهانی الکفیل ارگان رسمی آستان مقدس حضرت عباس علیه علیه السلام برگزاری این هفته فرهنگی را در ادامه فعالیتهای حرم مطهر برای برقراری حلقه وصل بین عتبات و دوستداران امام حسین علیه السلام در جهان توصیف نمود و افزود: بعد از موفقیت برگزاری هفته های فرهنگی پیشین و دعوت هیات قائمیه اصفهان از آستان مقدس عباسی برای برگزاری این هفته فرهنگی، حرم مطهر تصمیم به برپائی هفته فرهنگی راه بهشت در شهر اصفهان گرفت. 
وی دلیل انتخاب این زمان برای برگزاری هفته فرهنگی را نزدیکی به برپائی مراسم اربعین حسینی و بهره گیری از آن در راستای معرفی این مراسم میلیونی با توجه به همراهی مومنان ایرانی در این مراسم بزرگ اعلام نمود. 
وی برپائی نمایشگاه متنوع عکس، کتاب و عرضه جزوات متعدد با موضوعیت زیارت اربعین در عراق را از جمله برنامه های این هفته فرهنگی عنوان نمود و گفت: برپائی سمینار علمی با موضوعیت نهضت حسینی از دیگر برنامه های این هفته فرهنگی در اصفهان می باشد. 
آقای السلامی یکی از مهمترین بخشهای این هفته فرهنگی را برافراشتن پرچم اصلی گنبد مطهر در یکی از میادین شهر اصفهان با حضور مردم مومن و دوستدار اهل بیت علیهم السلام اعلام نمود. 
در پایان یادآور میگردد برپائی هفته های فرهنگی آستان مقدس عباسی با هدف تعظیم شعائر اهل بیت علیهم السلام و در راستای نشر و گسترش تفکر و روش خاندان عصمت و طهارت و همچنین معرفی دستاوردهای عمرانی و فرهنگی حرم مطهر پس از سقوط رژیم دیکتاتوری حاکم بر عراق می باشد