به نقل از پایگاه اینترنتی سومریه‌نیوز، یک منبع امنیتی در کرکوک اعلام کرد که هواپیمای ارتش عراق 15 تانکر انتقال نفت خام وابسته به گروه تروریستی داعش را منهدم کرد.

این منبع افزود: ارتش عراق در حالی این تانکرها را در جنوب غربی کرکوک منهدم کرد که در تلاش برای قاچاق نفت از میادین نفتی بود.

در همین حال یک منبع امنیتی در استان دیالی عراق از هلاکت یک مفتی داعش در منطقه السعدیه واقع در شمال شرق بعقوبه خبر داد.

یک منبع امنیتی دیگر در استان صلاح‌الدین نیز اعلام کرد، در پی وقوع انفجار در منزل یک افسر در شرق تکریت توسط عناصر تکفیری داعش، مادر و برادرزاده وی کشته و سه تن دیگر از اعضای خانواده وی زخمی شدند.

از سوی دیگر، یک منبع امنیتی در استان الانبار تصریح کرد: نیروهای امنیتی و افراد قبایل مانع از حمله عناصر داعش به منطقه حدیثه واقع در غرب الرمادی شدند.

در همین حال قندیل الجبوری، رئیس پلیس منطقه الضلوعیه اعلام کرد نیروهای امنیتی حمله عناصر داعش به منطقه الجبور واقع در جنوب این منطقه را سرکوب کردند که در جریان این عملیات ۱۲ تن از افراد مسلح وابسته به این گروه به هلاکت رسیده و یک نیروی پلیس نیز زخمی شد.

منابع عراقی اعلام کردند: به دنبال حمله هوایی ارتش عراق به مواضع داعش در منطقه بیجی واقع در شمال تکریت 90 تن از تروریست‌های این گروه به هلاکت رسیدند.

فرمانده نیروهای کوه سنجار عراق نیز از آزاد سازی 51 زن و کودک از اسارت داعش خبر داد و گفت این افراد به استان دهوک منتقل خواهند شد.