با نزدیک شدن ماه محرم‌الحرام و عاشورای حسینی علیه‌السلام، پیروان فرقه ضاله وهابیت نیز نفرت و کینه خود را بیش‌ازپیش نسبت به اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام به‌ویژه سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام بیشتر نشان می‌دهند.

درحالی‌که یکی از بهترین انسان‌هایی خداوند متعال بر روی کره خاکی آفریده در روز عاشورا به شهادت رسید اما وهابیون یکی از اصلی‌ترین اعتقاداتشان دراین‌باره آن است که آن‌ها روز عاشورا را روز شادی و سرور می‌دانند از همین رو تلاش می‌کنند در چنین روزی جشن بگیرند و خوشحال باشند.

بر همین اساس با نزدیک شدن روز عاشورا پلاکارد و تابلوهایی در برخی مناطق شهرهای مختلف عربستان سعودی و به‌ویژه ریاض که پایتخت سعودی است نصب می‌گردد که بر روی آن نوشته‌شده: عاشورا روز شادی و سرور است.

این اقدام ضد شیعی در حالی صورت می‌گیرد که از سوی دیگر پیروان و عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام در ایام محرم‌الحرام در اقدامی تبلیغات و باهدف ترویج فرهنگ عاشورا، تعدادی از تابلوهای تبلیغاتی شهرهای اروپایی را اجاره کرده و بر روی آن عبارت‌هایی در دفاع از سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین علیه‌السلام و در مورد مظلومیت ایشان قرار می‌دهند تا شاید از این طریق وجدان انسان‌ها را تکان داده و آن‌ها را به راه راست هدایت کنند.

نکته جالب این است که در عربستان سعودی که خود را سکان‌دار و پرچم‌دار جهان اسلام می‌داند، چنین به دستگاه امام حسین علیه‌السلام بی‌اعتنایی و اهانت می‌شود درحالی‌که در شهرهای اروپایی که ازنظر مسلمانان بلاد کفر به شمار می‌رود، شیعیان آزادانه برای اول مظلوم کربلا، حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام تبلیغ می‌کنند.