«عقیل الطریحی» استاندار کربلا ضمن تأکید بر ادامه مشارکت خود در عملیات مبارزه با تروریسم در این استان گفت: ما در کنار برادران مبارز خود تا آزادسازی سرزمینمان از گروه‌های تروریستی می‌مانیم.

استاندار کربلا افزود: گروه‌های مردمی برای بزرگ‌ترین عملیات آزاد‌سازی منطقه جرف الصخر در شمال بابل آماده می‌شوند و در این امر ما نیز در عملیات‌ها مشارکت کرده و گروه‌های داوطلب را کاملا با نیروهای امنیتی و نظامی هماهنگ کرده و کمک‌های لازم را در اختیارشان می‌گذاریم.

عقیل الطریحی تصریح کرد: گروه‌های مردمی به مرجعیت عالی دینی در عراق قول داده‌اند که منطقه جرف الصخر را تا قبل از دهم محرم به طور کامل از وجود تروریست‌های داعش پاکسازی کنند.

الطریحی گفت: بسیج مردمی امروز برای آزادسازی کامل جرف الصخر آماده می‌شود بنابراین باید همه توان و ظرفیت خود را برای این جهاد مقدس به کاربندیم زیرا منطقه جرف الصخر دروازه استان کربلا و همه جنوب عراق است.

استاندار کربلا تاکید کرد: ما با برادران مبارز خود تا آزادسازی کامل سرزمینمان از گروه‌های تروریستی تلاش می‌کنیم.

عقیل الطریحی افزود: به همت مبارزان قهرمانی که در برابر تروریسم و عناصر تکفیری استوار ایستادگی می‌کنند و با کامل شدن عملیات نظامی و آزادشدن کامل منطقه جرف الصخر راه جرف الصخر به روی زائران بازخواهد شد.