به گزارش «پایگاه تخصصی امام حسین علیه‌السلام»، محسن نظافتی، مدیرکل عتبات سازمان حج وزیارت، گفت: اعزام‌های این دوره عتبات از چهارم مهرماه آغاز می‌شود و تا دهم آذرماه ادامه خواهد داشت.
وی دراین‌باره افزود: اعزام‌های هوایی عتبات از ۱۷ فرودگاه کشور انجام می‌گیرد و مشتاقان زیارت عتبات دیگر استان‌های کشور در دوره جدید مجدداً می‌توانند به‌صورت زمینی به عتبات اعزام شوند.
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از افزایش ۱۵۰ درصدی اعزام‌ها در ایام عرفه و عید غدیر خبر داد و تصریح کرد: ظرفیت کاروان‌های اعزامی به عتبات برای روز عرفه تکمیل‌شده لکن ثبت‌نام در کاروان‌های دیگر ایام همچنان ادامه دارد.
این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت هزینه سفرهای زمینی عتبات را از ۹۸۰ هزار تومان تا یک‌میلیون و ۶۰ هزار تومان و هزینه سفرهای هوایی عتبات را از یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تا یک‌میلیون و ۳۶۰ هزار تومان اعلام کرد.
وی همچنین در خصوص هزینه سفرهای ۳ و ۴ روزه عتبات گفت: هزینه سفرهای ۳ روزه در این دوره یک‌میلیون و ۲۰ هزار تومان و هزینه سفرهای ۴ روزه یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌باشد.
شایان‌ذکر است زائرانی که در دوره جدید پیش ثبت‌نام‌های عتبات شرکت کرده و در قرعه‌کشی پذیرفته‌شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه atabat. haj. ir نسبت به انتخاب کاروان و قطعی نمودن ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

 


به نقل از حج