فراموشی رمز عبور

ایمیل خود را وارد کنید


×
نام کاربری شما غیر فعال است. آدرسی ایمیل خود را برای فعال سازی در زیر ثبت کنید.
بازدید: ۱۰۰۴۷۶
۱۳۹۴/۰۳/۲۷
 زیارت امام حسین (ع) از اعمالی است که در اکثر ایام سال بدان اشاره شده و فضائل زیادی برای آن برشمرده‎اند. یکی از این ایام٬ ماه مبارک رمضان است که فضیلت زیارت امام حسین (ع) در آن، علی‌الخصوص شب اول٬ نیمه و آخر ماه و همچنین شب قدر بسیار زیاد است.
بازدید: ۱۱۷۴۰۹
۱۳۹۳/۱۱/۲۳
آیا می‌توان زیارت عاشورا را در زمانی کوتاه اما به کمال خواند؟ روایاتی از معصومین (ع) نقل شده است که می توان این زیارت را بصورت کوتاه تر و مختصرتری خواند.
بازدید: ۵۷۲۸۳
۱۳۹۳/۱۱/۲۲
فطرس نام فرشته‌ای است که در پی عدم انجام صحیح امری از اوامر الهی، دچار عقوبت شده بود، تا آنکه پس از میلاد حضرت امام حسین (ع) بلا از او  برطرف شد.
بازدید: ۴۰۸۶
۱۳۹۳/۰۷/۱۱
سلام بر اولین شهید کربلا و فرستاده سیدالشهدا (ع) به کوفه. قبر حضرت مسلم، در گوشه ای از مسجد کوفه، محل زیارت بسیاری از عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) است... در ادامه مطلب، زیارت‌نامه ایشان خواهد آمد.
۹ دقیقه
بازدید: ۱۹۲۹۶
۱۳۹۳/۰۳/۲۱
هر که خواهد مصافحه کند با او صد و بیست و چهار هزار پیغمبر، پس باید که زیارت کند قبر ابى‌عبد الله الحسین (ع) را در نیمه شعبان، به درستی که ملائکه و ارواح پیغمبران رخصت می‌طلبند و به زیارت آن حضرت مى‏‌آیند
بازدید: ۴۹۰۰
۱۳۹۲/۰۹/۰۵
...بار چندمی است که ظرف این چند دقیقه به ساعتم نگاه می‌کنم. بدجوری حواسم پرت شده. این آخر ترم بدتر از همیشه درگیر درس دانشگاه و تحویل پروژه و بقیه کارهای عقب افتاده هستم. دائم ذهنم مشغول کارهایی است که باید انجام بدهم... و البته تا حالا نرسیدم.
۳ دقیقه
بازدید: ۸۶۰۰۹
۱۳۹۲/۰۸/۲۷
حدیث لوح حضرت فاطمه زهرا (س)، از احادیث بسیار معتبری است که در روز ولادت امام حسین (ع) به عنوان مژدگانی از جانب رسول خدا به حضرت زهرا (س) هدیه شده است. متن این حدیث ازین جهت بسیار مهم است که در آن نام دوازده امام که پس از پیامبر به ترتیب جانشین او هستند آمده است.
بازدید: ۵۶۴۳
۱۳۹۲/۰۸/۱۳
امام رضا (ع) در روز اول محرم سخنان مهمی را به ریّان بن شبیب فرمودند که نشانگر اهمیت و برخی از آداب ماه محرم می‌باشد. علاوه بر این، سخنان مذکور حاوی نکات دقیقی در شناخت جایگاه امام حسین (ع) و عزاداری و گریه و زیارت ایشان می‌باشد. امید داریم از پرتو این فرمایش علی بن موسی الرضا (ع)، محرم امسال با معرفتی عمیق‌تر نسبت به سیدالشهدا (ع)و مقام رفیع ایشان، به عزاداری و عرض ارادت به آن محبوب خداوند متعال بپردازیم. 
بازدید: ۴۰۰۵
۱۳۹۲/۰۸/۰۱
 این مقاله حاوی یکی از اشاره‌های به پیمان غدیر است که امام حسین (ع) دو سال پیش از مرگ معاویه در ایام حج به مردم فرمودند و همگی شهادت به درستی آن دادند، «سایت کرب و بلا» شما را دعوت به مطالعه این مناشده سیدالشهدا (ع)می‌نماید.
بازدید: ۱۰۶۲۴
۱۳۹۱/۱۲/۰۱
در این مقاله قصد داریم تا به یکی از روش های یاری امام عصر (عج) که همانا یاری جد مظلومشان، امام حسین (ع) است بپردازیم و در این راستا برای بیان این موضوع و همچنین یافتن شیوه های مختلف این یاری، از کلام معصومین (ع) بهره گیریم. باشد که ما هم به کمک سیِد الشهداء (ع) خود را در صف یاوران صاحب الزمان (ع) قرار دهیم.

ارتباط با ما

پیام های خود را از این طریق برای ما ارسال نمایید.

×